Intrebarea nr. 1
Cu ce asteptari ati venit la curs?
- Am vrut sa invat sa lucrez cu adultii, in speta cu parintii, sa interactionez cu alte persoane, care au alte meserii;
- M-am asteptat sa imi largesc orizontul, sa cunosc noi oameni, sa invat sa fac si altceva in afara profesiei;
- Sa invat ceva util, sa inteleg si sa pot pune in practica;
- Sa devin formator;
- Sa inteleg si sa pot promova activitatea de formare;
- Pentru a-mi depasi temerile, emotivitatea, pentru a interactiona cu alte persoane intr-un mod constructiv; pentru a capata cunostinte noi cu privire la metodele si tehnicile de formare ale adultilor; pentru a ma pregati pentru o noua meserie;
- Pentru a afla noutati si pentru a socializa; pentru imbunatatirea stilului de lucru;
- Sa pot proiecta, sa pot comunica eficient si sa pot conduce un proces de grup in indeplinirea sarcinilor propuse;
- De a invata metode si tehnici specifice in educatia adultilor; dorinta de perfectionare si de a asimila lucruri noi.
Intrebarea nr. 2
Ce castiguri ati dobandit participand la acest curs (cunostinte, capacitati, atitudini, trairi afective etc.)?
- Am invatat sa lucrez in echipa si tehnicile de invatare ale adultilor;
- Cunostinte de specialitate, imbunatatirea capacitatilor de a lucra in echipa;
- Informatiile de calitate primite mi-au dezvoltat si perfectionat un comportament si o atitudine naturala fata de mine si de cei din jur;
- Mi-am largit orizontul cu privire la educatia adultilor si maniera in care trebuie abordati acestia. Cursul mi-a oferit posibilitatea de a lucra in echipa si de a intalni oameni foarte interesanti si placuti.
- Participand la acest curs am obtinut trairi afective prin depasirea emotivitatii personale in fata anumitor persoane si cunostinte;
- Cunostinte noi intr-un domeniu nou, capacitatea de a expune o lucrare tematica, incredere in propria persoana, prieteni noi;
- Deprinderea de a lucra in echipa, de a face prezentari;
- Cunostinte noi, capacitatea de a invata, de a asculta si de a preda;
- Am aflat ca metodele interactive pe care le folosesc la clasa se preteaza si in educatia adultilor (uitasem de Homo ludens). Am cunoscut si alti colegi, mi-am diversificat activitatea pentru doua lumi.;
- Participand la curs mi-am imbogatit cunostintele privitoare la rolul formatorului si al facilitatorului, diverse cunostinte referitoare la comunicare, la metodele moderne de predare-evaluare, aspecte diferite din activitatea altor persoane.
Intrebarea nr. 3
Numiti temele care v-au retinut atentia in mod deosebit:
- Organizarea procesului de formare, tehnica predarii in echipa, evaluarea procesului de formare;
- Mi-au placut metodele interactive pentru care deja aveam slabiciune; la fel de mult workshopurile;
- Negocierea, organizarea unei sesiuni de formare;
- Metode de predare, organizarea sesiunii de formare;
- Metode de predare, abilitati de facilitare si de relationare, evaluarea unui proces de formare;
- Toate temele au fost importante. O tema aparte a fost cea in care s-au abordat metodele de invatare;
- Modul in care trebuie organizat un curs de formare si etapele parcurse;
- Tehnici de invatare preferate in functie de stilul de invatare;
- Metode de predare in educatia adultilor;
- Rolul membrilor intr-o echipa si stilurile de invatare.
Intrebarea nr. 4
Identificati punctele tari si punctele slabe ale cursului
Puncte tari
- atmosfera de invatare, noutatea cunostintelor;
- caracter practic, lucru in echipa;
- densitatea informatiilor, pregatirea corespunzatoare a formatorului in modalitatea de exprimare;
- formatorul este un punct forte si maniera de prezentare a intregului material informational;
- accesibilitatea, noutatea in abordare, interactiunea formatorului cu participantii, formatul cursului tiparit, atmosfera placuta, rabdarea formatorului;
- sala de curs dotata corespunzator, formator experimentat;
- modul de organizare, notiuni prezentate, calitatea formatorului;
- atitudinea si pregatirea formatorului, mijloacele de predare utilizate, chestionarele de pe parcursul cursului;
- seriozitatea formatorului, continutul clar al suportului de curs, interactivitatea;
- buna pregatire a formatorului, atitudinea formatorului in raport cu cursantii, modul de organizare si de desfasurare a activitatilor practice, atmosfera relaxanta pe tot parcursul cursului.
Puncte slabe: Nu s-au depistat.
Intrebarea nr. 5
Cum apreciati activitatea formatorului: FOARTE BUNA au raspuns toti participantii.
0 comments:
Post a Comment